Friday, May 11, 2007

A K U K E S E P I A N

hu hu hu hik hik hik sooobb sooobbb
sedih tul ler...its a sad sad situation..and it's getting more n more absurd...haassshhhhiiimmm!!! (sneezing..ooppsss!!! the most unwanted name in my bf list!!!)


wanna know why im crying??? wanna know why im unhappy????wanna know??wanna know???

well the answer is...last night..i was abandoned...abandoned by my rumet...ahaaa..ahaaaa....cengeng kejap...rumet aku dah habis study..so mlm tadi laa dier balik ker kg dier semula..so keseorangan laa aku mlm tadi...


aper aku buat jer mlm tadi eh?? ooo lepas ajer rumet aku blah, aku mulakan operasi menyapu bilik hehehe sumer brg yg aku boleh buang aku buang..aku rasa aku buang sumer brg ha ha ha..mmg beersih ler bilik aku...bersih wa cakap lu...biler dah bersih bilik aku, aku pun pergiler mandi n baring atas katil....


aper jer aku buat?? ber msg2 dgn bf kesayangan aku ler..tp bf aku mlm tadi mcm x best jer..sbbnyer dier bz ngan kwn dier n buat aku malas nak mmbalas msg dier...lg pun dier nak pergi cc mlm tadi..nak men game ngan kwn2 dier...xkisah laa dier pegi cc..drpd dier pergi club buat x tentu hala lagi laa aku hangin!!!! aku pun layan jer laa movie...citer 'find me guitly' starring by van diesel...tp sepanjang cerita aku x boleh fokus...apesal??? sbb aku sedih aku sengsorg...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


aku dah cukup merapu dah nih...nnti aku samb balik laa eh..aku nak buat keje kejap....bubai....mmuuah muuahhh luv u.....aper kejadah nyer???

1 comment:

skinoff said...

biar ku jadik teman mu muhahahha